Γιά μας που περάσαμε τα 50, αλλά η ζωή συνεχίζει να είναι ένα εκπληκτικό ταξίδι. Δεν φοβόμαστε τον χρόνο που περνάει, κάθε στιγμή της ζωής έχει την ομορφιά της, αρκει να ξέρεις να την ζεις και να είσαι υγιής.

Thursday 25 December 2014

Ντουλάπια κουζίνας

Δεν είμαι και πολύ φανατική της κουζίνας, αλλά μου αρέσει το καλό φαγητό, που συνήθως είναι το σπιτικό, εκτός και αν διαθέσετε πολλά χρήματα για εστιατόριο χωρίς να είναι και σίγουρο ότι θα αγοράσεις την ανάλογη ποιότητα.
Είμαι όμως λάτρης της τακτοποιημένης και καθαρής κουζίνας. Η κουζίνα μου είναι σχεδόν κατάλευκη με πινελιές πράσινου στο χρώμα της ελιάς. Τελευταία κάνω μερικές μικροαλλαγές,  με σκοπό να γίνει ο χώρος πιο άνετος και να προσαρμοστεί στις καινούργιες συνθήκες της ζωής μου, δηλαδή χωρίς πολλά πρόσωπα τις καθημερινές, με οικογενειακά κυριακάτικα τραπέζια. Πιο πολύ θέλω να φροντίσω, ώστε ο χώρος να προσφέρεται για γρήγορο μαγείρεμα, δεδομένου ότι έχω περάσει πια την εποχή που περνούσα πολλές ώρες στην κουζίνα, τα παιδιά έχουν τώρα τα δικά τους σπίτια.
Σε μια πρόσφατη επίσκεψη μου σε κατάστημα μαστορεμάτων διαπίστωσα πόσο προσιτοί είναι πια οι μηχανισμοί ντουλαπιών κουζίνας. Ψάχνοντας λοιπόν στο internet και μετά από πολύ ωραίες ιδέες, αποφάσισα να μετατρέψω πολλά ντουλάπια της κουζίνας, ιδιαίτερα τα κάτω από τον πάγκο σε συρόμενα, δηλαδή να προσαρμοστούν μηχανισμοί στα ράφια ώστε να μπορούν να συρθούν έξω σαν συρτάρια. Οι μηχανισμοί είναι σχετικά φθηνοί και εξαρτώνται από το βάρος που θα τοποθετήσετε, άλλα είναι για κατσαρόλες και pyrex και άλλα για tupper. Παρέχουν δε την εξαιρετική υπηρεσία της πλήρους χρήσεως όλου του ραφιού χωρίς να χρειάζεται να βγουν τα μπροστά αντικείμενα για να χρησιμοποιηθούν τα πίσω. Επίσης είναι σωτήρια για τα κάτω ράφια, που συνήθως ξεχνάμε τι έχουμε τοποθετήσει μέσα αφού είναι εκτός καθημερινού οπτικού πεδίου.

Σκεφτείτε το. Το κόστος είναι μικρό και η χρησιμότητα μεγάλη. Εδώ στο Pinterest θα δείτε πολλές λύσεις. Θα σας ενημερώσω για την πρόοδο τον εργασιών.


No comments: